Program “Innowacyjna szkoła Google”


Dowiedz się, jak wdrażać rozwiązania Google dla Edukacji i rozwijać swoją placówkę. Wszystkie instytucje mogą złożyć wniosek o włączenie do programu, aby w pełni korzystać z możliwości wsparcia polskich placówek oświatowych.


Swobodna komunikacja i współpraca w bezpiecznej przestrzeni do podstawa każdej transformacji. Już dziś połącz swoją wirtualną społeczność szkolną za pomocą zestawu narzędzi Google Workspace for Education

Co zyskuje szkoła?

Aby korzystać ze specjalnych warunków edukacyjnych na produkty takie jak Chromebooki, licencja na Chrome Education lub Google Workspace for Education Plus, złóż wniosek o przyjęcie do programu.


W sprawie szczegółów realizacji Programu zapraszamy do kontaktu:

Maciej Kilanowski

maciej.kilanowski@gocloud.pl

734 478 122

Uzupełnij formularz i zgłoś Szkołę do Programu!

Potwierdź swoje umiejętności i dołącz do Certyfikowanych Edukatorów Google Level 1 i Level 2.


Więcej informacji na stronie:


Certyfikaty Google


Optymalizuj i rozszerzaj rozwiązania, używając biegle narzędzi Google Workspace dla Edukacji, Chromebooków i Google Classroom jak miliony nauczycieli na całym świecie. Inicjatywa Google dla Edukacji Polska przy współpracy z GoCloud dotyczy wsparcia w obsłudze ekosystemu Szkół, które zarejestrowały już środowisko Google Workspace ora zapewnia nauczycielom dołączenie do grupy Edukatorów Google. Dołącz do inspirującego grona pedagogicznego i postaw na cyfrową edukację. Twórz nowe rozwiązania edukacyjne współpracujące z narzędziami Google.



Podmioty Edukacyjne, które już korzystają ze środowiska Google, otrzymają darmowe wsparcie GoCloud - autoryzowanego partnera Google w obszarze Google Workspace - w zakresie:

Opieka partnerska GoCloud jest uzupełnieniem standardowego wsparcia technicznego Google o wiedzę ekspercką GoCloud pochodzącą bezpośrednio od osób zajmujących się wdrożeniami i bieżącą administracją środowiskami Google Workspace. Wsparcie zarówno techniczne, jak i biznesowe umożliwiające zadawanie pytań typu jak coś osiągnąć/zrobić, a nie tylko, dlaczego coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Wsparcie udzielane dedykowanym reprezentantom (np. Administratorom, a nie użytkownikom końcowym). Komunikacja mailowa lub telefoniczna w dni robocze 9-17. Możliwość zorganizowania płatnych szkoleń dla kadry